From reader to reading teacher : issues and strategies for second language classrooms
書誌事項
- タイトル
- "From reader to reading teacher : issues and strategies for second language classrooms"
- 責任表示
- Jo Ann Aebersold, Mary Lee Field
- 出版者
-
- Cambridge University Press
- 出版年月
-
- 1997
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hard
- : pbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. 251-260) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000797013834112
-
- NII書誌ID
- BA31101899
-
- ISBN
- 0521497051
- 9780521497855
-
- LCCN
- 96019711
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/96019711
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cambridge ; New York
-
- 件名
-
- LCSH: Language and languages -- Study and teaching
- LCSH: Reading
-
- データソース種別
-
- CiNii Books