Building the brand-driven business : operationalize your brand to drive profitable growth
書誌事項
- タイトル
- "Building the brand-driven business : operationalize your brand to drive profitable growth"
- 責任表示
- Scott M. Davis, Michael Dunn ; foreword by David A. Aaker
- 出版者
-
- Jossey-Bass
- 出版年月
-
- c2002
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000797150233344
-
- NII書誌ID
- BA59974192
-
- ISBN
- 0787962554
-
- LCCN
- 2002008567
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2002008567
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- San Francisco
-
- 分類
-
- DC21: 658.827
-
- 件名
-
- LCSH: Brand name products
- LCSH: Product management
-
- データソース種別
-
- CiNii Books