Marketing mix standardisation in international marketing : an empirical investigation of the degree of marketing programme standardisation in German companies and its internal and external correlates
書誌事項
- タイトル
- "Marketing mix standardisation in international marketing : an empirical investigation of the degree of marketing programme standardisation in German companies and its internal and external correlates"
- 責任表示
- Tobias Richter
- 出版者
-
- Peter Lang
- 出版年月
-
- c2002
- 書籍サイズ
- 21 cm
- シリーズ名/番号
-
- : us
- : gw
この図書・雑誌をさがす
注記
Originally presented as author's thesis (doctoral)--University of Warwick, 2001
Includes bibliographical references (p. [279]-323)
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000798028741120
-
- NII書誌ID
- BA62563254
-
- ISBN
- 0820454559
- 3631388292
-
- LCCN
- 2002072914
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2002072914
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Frankfurt am Main ; New York
-
- 件名
-
- データソース種別
-
- CiNii Books