Targeting for success : a guide to new techniques for measurement and analysis in database and direct response marketing

Web Site CiNii 所蔵館 5館

書誌事項

タイトル
"Targeting for success : a guide to new techniques for measurement and analysis in database and direct response marketing"
責任表示
John Ozimek
出版者
  • McGraw-Hill
出版年月
  • c1993
書籍サイズ
24 cm

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes bibliographical references and index

関連図書・雑誌

もっと見る

詳細情報 詳細情報について

  • CRID
    1130000798216557696
  • NII書誌ID
    BA23064618
  • ISBN
    0077077660
  • LCCN
    93010242
  • Web Site
    https://lccn.loc.gov/93010242
  • 本文言語コード
    en
  • 出版国コード
    uk
  • タイトル言語コード
    en
  • 出版地
    • London
  • 分類
  • データソース種別
    • CiNii Books
ページトップへ