Analytic approaches to product and marketing planning : the second conference : proceedings of conference
CiNii
所蔵館 13館
書誌事項
- タイトル
- "Analytic approaches to product and marketing planning : the second conference : proceedings of conference"
- 責任表示
- cosponsored by Marketing Science Institute and Vanderbilt University ; edited by Rajendra K. Srivastava and Allan D. Shocker
- 出版者
-
- Marketing Science Institute
- 出版年月
-
- 1982
- 書籍サイズ
- 28 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
The conference was held at Vanderbilt University , Oct. 2-3, 1981
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000798260937472
-
- NII書誌ID
- BA02222299
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cambridge, Mass.
-
- データソース種別
-
- CiNii Books