Analytic approaches to product and marketing planning : the second conference : proceedings of conference

CiNii 所蔵館 13館

書誌事項

タイトル
"Analytic approaches to product and marketing planning : the second conference : proceedings of conference"
責任表示
cosponsored by Marketing Science Institute and Vanderbilt University ; edited by Rajendra K. Srivastava and Allan D. Shocker
出版者
  • Marketing Science Institute
出版年月
  • 1982
書籍サイズ
28 cm

この図書・雑誌をさがす

注記

The conference was held at Vanderbilt University , Oct. 2-3, 1981

関連図書・雑誌

もっと見る

詳細情報 詳細情報について

  • CRID
    1130000798260937472
  • NII書誌ID
    BA02222299
  • 本文言語コード
    en
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    en
  • 出版地
    • Cambridge, Mass.
  • データソース種別
    • CiNii Books
ページトップへ