Education, modernity, and fractured meaning : toward a process theory of teaching and learning
書誌事項
- タイトル
- "Education, modernity, and fractured meaning : toward a process theory of teaching and learning"
- 責任表示
- Donald W. Oliver with the assistance of Kathleen Waldron Gershman
- 出版者
-
- State University of New York Press
- 出版年月
-
- c1989
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hard
- : pbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Bibliography: p. 241-257
Includes index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000798302252416
-
- NII書誌ID
- BA07458022
-
- ISBN
- 088706941X
- 0887069428
-
- LCCN
- 88020990
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/88020990
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Albany
-
- 件名
-
- LCSH: Education -- philosophy
- LCSH: Process philosophy
- LCSH: Curriculum planning
-
- データソース種別
-
- CiNii Books