An approach to assess the importance of brand equity in acquisition decisions/ Vijay Mahajan, Vithala R. Rao, and Rajendra K. Srivastava

CiNii 所蔵館 4館

書誌事項

タイトル
"An approach to assess the importance of brand equity in acquisition decisions/ Vijay Mahajan, Vithala R. Rao, and Rajendra K. Srivastava"
出版者
  • Marketing Science Institute
出版年月
  • c1993
書籍サイズ
28 cm

この図書・雑誌をさがす

注記

"Working paper"--T.p.

Bibliography: p. 23

関連図書・雑誌

もっと見る

詳細情報 詳細情報について

  • CRID
    1130000798388561408
  • NII書誌ID
    BA28162884
  • 本文言語コード
    en
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    en
  • 出版地
    • Cambridge, Mass.
  • データソース種別
    • CiNii Books
ページトップへ