Marketing and economic performance : meaning and measurement
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Marketing and economic performance : meaning and measurement"
- 責任表示
- by Robert D. Buzzell
- 出版者
-
- Marketing Science Institute
- 出版年月
-
- 1972
- 書籍サイズ
- 28 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
"This paper was presented at the American Marketing Association's Conference on Marketing Practices and Public Policy Issues held in Evanston, Illinois, on June 12, 1972"
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282269024804096
-
- NII書誌ID
- BB01667843
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cambridge, Mass.
-
- 分類
-
- LCC: HF5415
-
- 件名
-
- LCSH: Marketing
-
- データソース種別
-
- CiNii Books