書誌事項
- タイトル
- "Real-time 3D terrain engines using C++ and and DirectX 9"
- 責任表示
- Gregory Snook
- 出版者
-
- Charles River Media
- 1st ed
- 出版年月
-
- c2003
- 書籍サイズ
- 24 cm.
- シリーズ名/番号
-
- : pbk
- タイトル別名
-
- Real-time three D terrain engines using C++ and and DirectX 9
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282269397113472
-
- NII書誌ID
- BA6436825X
-
- ISBN
- 1584502045
-
- LCCN
- 2003008198
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2003008198
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Hingham, Mass.
-
- 分類
-
- LCC: QA76.76.C672
- DC21: 794.8/16693
-
- 件名
-
- LCSH: Computer games -- Programming
- LCSH: Three-dimensional display systems
- LCSH: Direct3D
- LCSH: C++ (Computer program language)
-
- データソース種別
-
- CiNii Books