入門ワン・トゥ・ワン・マーケティング : [顧客]ではなく[個客]の満足を高める新手法 = One to one marketing

CiNii Available at 26 libraries

Bibliographic Information

Title
"入門ワン・トゥ・ワン・マーケティング : [顧客]ではなく[個客]の満足を高める新手法 = One to one marketing"
Statement of Responsibility
服部隆幸著
Publisher
  • PHP研究所
Publication Year
  • 1999.7
Book size
21cm
Other Title
  • ニュウモン ワン トゥ ワン マーケティング : コカク デワ ナク コキャク ノ マンゾク オ タカメル シンシュホウ

Search this Book/Journal

Related Books

See more

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130282270074842112
  • NII Book ID
    BA43899906
  • ISBN
    4569606849
  • Text Lang
    ja
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • 東京
  • Classification
  • Subject
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top