Determining inter-brand substitutability through survey measurement of consumer preference structures
書誌事項
- タイトル
- "Determining inter-brand substitutability through survey measurement of consumer preference structures"
- 責任表示
- Randolph E. Bucklin, V. Srinivasan
- 出版者
-
- Marketing Science Institute
- 出版年月
-
- c1991
- 書籍サイズ
- 28 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
On cover: Technical working paper
Bibliography: p. 29-30
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282270130868736
-
- NII書誌ID
- BA20426530
-
- LCCN
- 91189134
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/91189134
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cambridge, Mass.
-
- データソース種別
-
- CiNii Books