Achieving brand loyalty in China through after-sales services : with a particular focus on the influences of cultural determinants

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書誌事項

タイトル
"Achieving brand loyalty in China through after-sales services : with a particular focus on the influences of cultural determinants"
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Alexander Fraß ; with prefaces by Klaus-Peter Schoeneberg, José Albors Garrigós
出版者
  • Springer Gabler
出版年月
  • c2016
書籍サイズ
21 cm

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注記

Based on the author's thesis (doctoral)--Universitat Politècnica de València, 2015

"Research"--Cover

Includes bibliographical references (p. [257]-300)

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詳細情報 詳細情報について

  • CRID
    1130282270339298944
  • NII書誌ID
    BB24255721
  • ISBN
    9783658143664
  • 本文言語コード
    en
  • 出版国コード
    gw
  • タイトル言語コード
    en
  • 出版地
    • Wiesbaden
  • 分類
  • データソース種別
    • CiNii Books
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