Value for money marketing : a guide to measuring marketing performance
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Value for money marketing : a guide to measuring marketing performance"
- 責任表示
- Roddy Mullin
- 出版者
-
- Kogan Page
- 出版年月
-
- 2001
- 書籍サイズ
- 24 cm.
この図書・雑誌をさがす
注記
"In association with Marketing"
Includes bibliographical references (p. [265]-268) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282270951841664
-
- NII書誌ID
- BA60476658
-
- ISBN
- 0749435534
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- London
-
- 分類
-
- DC21: 658.802
-
- 件名
-
- LCSH: Marketing -- Management
- LCSH: Marketing -- Evaluation
-
- データソース種別
-
- CiNii Books