学習到達度に関する分析的研究 : 個別学習方式と一斉指導方式の違いが及ぼす教育効果の検討 〓/ 国立教育研究所編

CiNii Available at 2 libraries

Bibliographic Information

Title
"学習到達度に関する分析的研究 : 個別学習方式と一斉指導方式の違いが及ぼす教育効果の検討 〓/ 国立教育研究所編"
Publisher
  • 国立教育研究所
Publication Year
  • 1990.3
Book size
26cm
Other Title
  • ガクシュウ トウタツド ニ カンスル ブンセキテキ ケンキュウ : コベツ ガクシュウ ホウシキ ト イッセイ シドウ ホウシキ ノ チガイ ガ オヨボス キョウイク コウカ ノ ケントウ 2
  • An analysis of student learning outcomes : The compartive effects of individualized instruction and traditional teacher-centered method of instruction upon student achievement and attitude in elementary school mathematics, science, and social studies in grades four through six

Search this Book/Journal

Notes

ISSN 0452-3210

Related Books

See more

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130282271005950208
  • NII Book ID
    BA62126136
  • Text Lang
    ja
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • 東京
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top