学習到達度に関する分析的研究 : 個別学習方式と一斉指導方式の違いが及ぼす教育効果の検討 〓/ 国立教育研究所編
CiNii
Available at 2 libraries
Bibliographic Information
- Title
- "学習到達度に関する分析的研究 : 個別学習方式と一斉指導方式の違いが及ぼす教育効果の検討 〓/ 国立教育研究所編"
- Publisher
-
- 国立教育研究所
- Publication Year
-
- 1990.3
- Book size
- 26cm
- Other Title
-
- ガクシュウ トウタツド ニ カンスル ブンセキテキ ケンキュウ : コベツ ガクシュウ ホウシキ ト イッセイ シドウ ホウシキ ノ チガイ ガ オヨボス キョウイク コウカ ノ ケントウ 2
- An analysis of student learning outcomes : The compartive effects of individualized instruction and traditional teacher-centered method of instruction upon student achievement and attitude in elementary school mathematics, science, and social studies in grades four through six
Search this Book/Journal
Notes
ISSN 0452-3210
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282271005950208
-
- NII Book ID
- BA62126136
-
- Text Lang
- ja
-
- Country Code
- ja
-
- Title Language Code
- ja
-
- Place of Publication
-
- 東京
-
- Data Source
-
- CiNii Books