書誌事項
- タイトル
- "Customer loyalty : how to earn it, how to keep it"
- 責任表示
- Jill Griffin ; foreword by Robert T. Herres
- 出版者
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- Jossey-Bass
- New and rev. ed
- 出版年月
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- c2002
- 書籍サイズ
- 24 cm
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注記
Includes bibliographical references (p. 223-231) and indexes
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130282271178287488
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- NII書誌ID
- BA6132974X
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- ISBN
- 0787963887
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- LCCN
- 2002008566
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2002008566
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- us
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- San Francisco
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- 件名
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- LCSH: Customer loyalty
- LCSH: Customer services
- LCSH: Customer relations
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- データソース種別
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- CiNii Books