The reality of global brands : cases and strategies for the successful management of international brands
書誌事項
- タイトル
- "The reality of global brands : cases and strategies for the successful management of international brands"
- 責任表示
- Graham Hankinson and Philippa Cowking
- 出版者
-
- McGraw-Hill
- 出版年月
-
- c1996
- 書籍サイズ
- 23 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
"Published in association with the Marketing Society"--Cover
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282271269636224
-
- NII書誌ID
- BB05167547
-
- ISBN
- 0077090020
-
- LCCN
- 96017188
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/96017188
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- London ; Tokyo
-
- データソース種別
-
- CiNii Books