Becoming a teacher : using narrative as reflective practice : a cross-disciplinary approach
書誌事項
- タイトル
- "Becoming a teacher : using narrative as reflective practice : a cross-disciplinary approach"
- 責任表示
- Robert W. Blake, Jr. and Brett Elizabeth Blake
- 出版者
-
- Peter Lang
- 出版年月
-
- c2012
- 書籍サイズ
- 23 cm
- シリーズ名/番号
-
- : pbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282271345690624
-
- NII書誌ID
- BB12105040
-
- ISBN
- 9781433113307
-
- LCCN
- 2012000536
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2012000536
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- New York
-
- 件名
-
- LCSH: Teachers -- Training of
- LCSH: Teaching
- LCSH: Narrative inquiry (Research method)
-
- データソース種別
-
- CiNii Books