Creating powerful brands : the strategic route to success in consumer, industrial and service markets
書誌事項
- タイトル
- "Creating powerful brands : the strategic route to success in consumer, industrial and service markets"
- 責任表示
- Leslie de Chernatony and Malcolm H. B. McDonald
- 出版者
-
- Butterworth-Heinemann
- 出版年月
-
- 1992
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282271391864576
-
- NII書誌ID
- BA19269898
-
- ISBN
- 0750606606
-
- LCCN
- 92248309
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/92248309
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Oxford ; Boston
-
- 件名
-
- データソース種別
-
- CiNii Books