書誌事項
- タイトル
- "Strategic marketing management : planning, implementation, and control"
- 責任表示
- Richard M.S. Wilson and Colin Gilligan with David J. Pearson
- 出版者
-
- Butterworth-Heinemann
- 出版年月
-
- 1992
- 書籍サイズ
- 29 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
"Published in association with the Chartered Institute of Marketing."
Includes bibliographical references (p. [616]-634) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282271413585408
-
- NII書誌ID
- BA14381584
-
- ISBN
- 0750603291
-
- LCCN
- 91029728
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/91029728
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Oxford [England]
-
- 件名
-
- LCSH: Marketing -- Management
-
- データソース種別
-
- CiNii Books