Marketing costs in industrial businesses : a study of variations in manufacturers' marketing expenditures and the relationship between changes in advertising and promotion expenditure and changes in market share

CiNii 所蔵館 1館

書誌事項

タイトル
"Marketing costs in industrial businesses : a study of variations in manufacturers' marketing expenditures and the relationship between changes in advertising and promotion expenditure and changes in market share"
責任表示
by Robert D. Buzzell and Paul W. Farris
出版者
  • Marketing Science Institute
出版年月
  • 1976
書籍サイズ
28 cm

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes bibliographical references

関連図書・雑誌

もっと見る

詳細情報 詳細情報について

  • CRID
    1130282271851543808
  • NII書誌ID
    BB01670881
  • 本文言語コード
    en
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    en
  • 出版地
    • Cambridge, Mass.
  • 件名
  • データソース種別
    • CiNii Books
ページトップへ