書誌事項
- タイトル
- "Services marketing in Asia : managing people, technology and strategy"
- 責任表示
- Christopher Lovelock, Jochen Wirtz, Hean Tat Keh
- 出版者
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- Prentice Hall
- 出版年月
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- 2002
- 書籍サイズ
- 24 cm
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注記
Based on: Services marketing / Christopher H. Lovelock. 4th ed. 2001
Includes bibliographical references and index
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130282272016344832
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- NII書誌ID
- BA79351614
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- ISBN
- 0130605662
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- LCCN
- 2001412808
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2001412808
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- si
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- Singapore
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- 分類
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- LCC: HD9987.A2
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- データソース種別
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- CiNii Books