書誌事項
- タイトル
- "How students (mis-) understand science and mathematics : intuitive rules"
- 責任表示
- Ruth Stavy and Dina Tirosh
- 出版者
-
- Teachers College Press
- 出版年月
-
- c2000
- 書籍サイズ
- 23 cm
- シリーズ名/番号
-
- : cloth
- : pbk
- タイトル別名
-
- How students misunderstand science and mathematics
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. 109-117) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282272569446272
-
- NII書誌ID
- BA54269127
-
- ISBN
- 0807739596
- 0807739588
-
- LCCN
- 00032560
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/00032560
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- New York
-
- 件名
-
- LCSH: Science -- Study and teaching
- LCSH: Mathematics -- Study and teaching
- LCSH: Cognitive learning
-
- データソース種別
-
- CiNii Books