Managing customer-initiated contacts with manufacturers : the impact on share of category requirements and word-of-mouth behaivior
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Managing customer-initiated contacts with manufacturers : the impact on share of category requirements and word-of-mouth behaivior"
- 責任表示
- Douglas Bowman and Das Narayandas
- 出版者
-
- Marketing Science Institute
- 出版年月
-
- c2001
- 書籍サイズ
- 28 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
"working paper"--t.p.
Bibliography: p. 18-19
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282273237801088
-
- NII書誌ID
- BA57482299
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cambridge, Mass.
-
- データソース種別
-
- CiNii Books