The media handbook : a complete guide to advertising media selection, planning, research, and buying
書誌事項
- タイトル
- "The media handbook : a complete guide to advertising media selection, planning, research, and buying"
- 責任表示
- Helen Katz
- 出版者
-
- L. Erlbaum Associates
- 2nd ed
- 出版年月
-
- 2003
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : cloth
- : pbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Previous ed.: Lincolnwood, Ill. : NTC, 1995
Includes bibliographical references (p. 177-180) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282273369303424
-
- NII書誌ID
- BA61994035
-
- ISBN
- 0805842675
- 0805842683
-
- LCCN
- 2002035398
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2002035398
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Mahwah, N.J.
-
- 分類
-
- DC21: 659
-
- 件名
-
- LCSH: Advertising media planning
- LCSH: Mass media and business
- LCSH: Marketing channels
-
- データソース種別
-
- CiNii Books