A Case Study on the Implication of Teacher's Assessment by Making Stories of Individual Learning Process
-
- ISHIKAWA Yuko
- 埼玉県児玉町立秋平小学校
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 子どもの学びのストーリー化による評価(assessment)の効用に関する事例研究
- 子どもの学びのストーリー化による評価(assessment)の効用に関する事例研究--小学校第2学年生活科の実践事例を中心に
- コドモ ノ マナビ ノ ストーリーカ ニ ヨル ヒョウカ assessment ノ コウヨウ ニ カンスル ジレイ ケンキュウ ショウガッコウ ダイ2 ガクネン セイカツカ ノ ジッセン ジレイ オ チュウシン ニ
- 小学校第2学年生活科の実践事例を中心に
- Focused on the Teaching Subject "Life" in the Second Grade in an Elementary School
Search this article
Journal
-
- Bulletin of Japanese Association of School Education
-
Bulletin of Japanese Association of School Education 19 (0), 106-118, 2004
Japanese Association of School Education
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390001205781085440
-
- NII Article ID
- 110009483351
-
- NII Book ID
- AN10174912
-
- ISSN
- 24241504
- 09139427
-
- NDL BIB ID
- 7074881
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles