Construction of a Elementary Social Studies Lesson Model Based on Students' Recognition : Through Unit Development on the Basis of Social Constructionism
-
- Oba J.
- 北広島町立大朝小学校
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 子どもの「わかり方」を踏まえた小学校社会科授業モデルの構築 : 社会的構成主義に基づく単元開発を通して
- コドモ ノ ワカリカタ オ フマエタ ショウガッコウ シャカイカ ジュギョウ モデル ノ コウチク シャカイテキ コウセイ シュギ ニ モトズク タンゲン カイハツ オ トオシテ
Search this article
Journal
-
- Journal of Japanese Educatinal Research Associaon for the Social Studies
-
Journal of Japanese Educatinal Research Associaon for the Social Studies 68 (0), 41-50, 2008
Japanese Educational Research Association for the Social Studies
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390001205946627584
-
- NII Article ID
- 110007997232
-
- NII Book ID
- AN00109914
-
- ISSN
- 24329142
- 0289856X
-
- NDL BIB ID
- 9476634
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL Search
- CiNii Articles