Concept analysis of benefit delay in services: extension to customer resource based service model
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- Kobayashi Tetsu
- Osaka City University
Bibliographic Information
- Other Title
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- サービスにおける便益遅延性に関する概念的考察―顧客資源介在型サービス・モデルへの拡張可能性―
- サービス ニ オケル ベンエキ チエンセイ ニ カンスル ガイネンテキ コウサツ : コキャク シゲン カイザイガタ サービス ・ モデル エ ノ カクチョウ カノウセイ
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Description
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Journal
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- Journal of Marketing & Distribution
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Journal of Marketing & Distribution 21 (1), 1-12, 2018
Japan Society of Marketing and Distribution
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Keywords
Details 詳細情報について
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- CRID
- 1390282680373975040
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- NII Article ID
- 130006594615
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- NII Book ID
- AA11273780
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- ISSN
- 21860939
- 13459015
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- NDL BIB ID
- 029304156
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- Text Lang
- ja
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- Data Source
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- JaLC
- NDL
- Crossref
- CiNii Articles
- KAKEN
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- Abstract License Flag
- Disallowed