An investigation of changing reading interpretations through interactions between students in class : Analysis of descriptions of students' impressions
Bibliographic Information
- Other Title
-
- <論文>授業における相互交流の機会は生徒の読みの変容にどのような影響を与えるのか : 感想を手がかりとした読みの具体的変容の様相
- 授業における相互交流の機会は生徒の読みの変容にどのような影響を与えるのか--感想を手がかりとした読みの具体的変容の様相
- ジュギョウ ニ オケル ソウゴ コウリュウ ノ キカイ ワ セイト ノ ヨミ ノ ヘンヨウ ニ ドノ ヨウ ナ エイキョウ オ アタエル ノ カ カンソウ オ テガカリ ト シタ ヨミ ノ グタイテキ ヘンヨウ ノ ヨウソウ
Search this article
Journal
-
- 人文科教育研究
-
人文科教育研究 32 63-77, 2005-08-22
Language Teaching Association
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390853649593748736
-
- NII Article ID
- 120000834375
-
- NII Book ID
- AN00122796
-
- HANDLE
- 2241/90804
-
- NDL BIB ID
- 7770637
-
- ISSN
- 09131434
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles