- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Knowledge Graph Search feature is available on CiNii Labs
- 【Updated on June 30, 2025】Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
成果出す業務革新の現場 コスト競争力を高める! ソニーマーケティング--コールセンターをKPIで管理 顧客対応の効率化で人員を削減
Bibliographic Information
- Other Title
-
- セイカ ダス ギョウム カクシン ノ ゲンバ コスト キョウソウリョク オ タカメル ソニー マーケティング コール センター オ KPI デ カンリ コキャク タイオウ ノ コウリツカ デ ジンイン オ サクゲン
Search this article
Journal
-
- 日経情報ストラテジー = Nikkei information strategy
-
日経情報ストラテジー = Nikkei information strategy 16 (6), 176-179, 2007-07
東京 : 日経BP社 ; 1992-2017
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009409025519232
-
- NII Article ID
- 40015496269
-
- NII Book ID
- AN10436495
-
- ISSN
- 09175342
-
- NDL BIB ID
- 8833873
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles