- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Knowledge Graph Search feature is available on CiNii Labs
- Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
Bibliographic Information
- Other Title
-
- セイカ ダス ギョウム カクシン ノ ゲンバ コスト キョウソウリョク オ タカメル ソニー マーケティング コール センター オ KPI デ カンリ コキャク タイオウ ノ コウリツカ デ ジンイン オ サクゲン
- 成果出す業務革新の現場 コスト競争力を高 ソニーマーケティング:コールセンターをKPIで管理 顧客対応の効率化で人員を削減:ソニーマーケティング コスト競争力を高める! 顧客対応
Search this article
Description
ソニーマーケティングは、1997年4月に設立されたソニー100%出資の子会社で、ソニー製品のマーケティングと販売を担当している。同社が神奈川県藤沢市に拠点を持つコールセンターの「お客様ご相談センター」は約80席規模のセンター。ソニーのAV製品全般についての購入前の問い合わせに対応している。
Journal
-
- 日経情報ストラテジー = Nikkei information strategy
-
日経情報ストラテジー = Nikkei information strategy 16 (6), 176-179, 2007-07
東京 : 日経BP社 ; 1992-2017
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009409025519232
-
- NII Article ID
- 40015496269
-
- NII Book ID
- AN10436495
-
- ISSN
- 09175342
-
- NDL BIB ID
- 8833873
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- Nikkei BP
- CiNii Articles