習熟度が異なるペアにおける協力的対話と日本語の習得の効果--7つの文法項目に焦点を当てて
Bibliographic Information
- Other Title
-
- シュウジュクド ガ コトナル ペア ニ オケル キョウリョクテキ タイワ ト ニホンゴ ノ シュウトク ノ コウカ ナナツ ノ ブンポウ コウモク ニ ショウテン オ アテテ
- Collaborative dialogue between learners of different levels of proficiency: focus on seven Japanese grammar items
Search this article
Journal
-
- 日本言語文化研究会論集 = Journal of Japanese Language and Culture / 日本言語文化研究会 編
-
日本言語文化研究会論集 = Journal of Japanese Language and Culture / 日本言語文化研究会 編 (6), 33-49, 2010
東京 : 日本言語文化研究会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520010380436683392
-
- NII Article ID
- 40017359859
-
- NII Book ID
- AA12072809
-
- ISSN
- 18804918
-
- NDL BIB ID
- 10872534
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles