情動の社会的共有動機に着目した悪い口コミへの適切な返信内容の検討
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ジョウドウ ノ シャカイテキ キョウユウドウキ ニ チャクモク シタ ワルイ クチコミ エ ノ テキセツ ナ ヘンシン ナイヨウ ノ ケントウ
- Effective Replies to Online Negative Comments Based on Customers' Motivations for Social Sharing of Emotions
Search this article
Journal
-
- 日本経営システム学会誌 = Journal of Japan Association for Management Systems
-
日本経営システム学会誌 = Journal of Japan Association for Management Systems 36 (2), 127-135, 2019-11
東京 : 日本経営システム学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290882415830272
-
- NII Article ID
- 40022075432
-
- NII Book ID
- AA11461736
-
- ISSN
- 09188282
-
- NDL BIB ID
- 030093826
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN