- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Automatic Translation feature is available on CiNii Labs
- Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
Bibliographic Information
- Other Title
-
- モンダイ カイケツ ノ ゲンバ キョウト シンヨウ キンコ ヨウケン テイギ デ ユーザー ガ ハンパツ ミエル カ シ ゴウイ トリツケル
- 事例 ケーススタディー 問題解決の現場:京都信用金庫:要件定義でユーザーが反発 見える化し合意取り付ける
Search this article
Description
京都信用金庫は2011年5月、全86店舗で、新営業店システムへの入れ替えを完了させた。新システム導入の狙いは、店舗を事務処理中心の場からきめ細かく接客する場に変え、顧客サービスを向上させること。新システムは、窓口担当者であるユーザーが接客しながら負担なく操作できるよう設計した。
Journal
-
- 日経systems
-
日経systems (225), 58-61, 2012-01
東京 : 日経BP社
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290883396709504
-
- NII Article ID
- 40019141668
-
- NII Book ID
- AA12122656
-
- ISSN
- 18811620
-
- NDL BIB ID
- 023397506
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZM13(科学技術--科学技術一般--データ処理・計算機)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- Nikkei BP
- CiNii Articles