中学生の学業成績の向上におけるテスト対処方略と学業コンピテンスの影響--認知的方略の違いの観点から
Bibliographic Information
- Other Title
-
- チュウガクセイ ノ ガクギョウ セイセキ ノ コウジョウ ニ オケル テスト タイショ ホウリャク ト ガクギョウ コンピテンス ノ エイキョウ ニンチテキ ホウリャク ノ チガイ ノ カンテン カラ
- Test coping strategies and perceived academic competence in improved academic performance of junior high school students: cognitive strategies
Search this article
Abstract
コレクション : 国立国会図書館デジタルコレクション > 電子書籍・電子雑誌 > 学術機関 > 学協会
Journal
-
- 教育心理学研究 = The Japanese journal of educational psychology / 日本教育心理学会教育心理学研究編集委員会 編
-
教育心理学研究 = The Japanese journal of educational psychology / 日本教育心理学会教育心理学研究編集委員会 編 56 (1), 72-80, 2008-03
東京 : 日本教育心理学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290883775858176
-
- NII Article ID
- 110006668330
-
- NII Book ID
- AN00345837
-
- ISSN
- 00215015
-
- NDL BIB ID
- 9482265
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- NDL-Digital
- CiNii Articles