日常知と学校知の連続性に関する一考察 : ID崩しを手がかりとして
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ニチジョウ チ ト ガッコウ チ ノ レンゾクセイ ニ カンスル イチ コウサツ : ID クズシ オ テガカリ ト シテ
- Knowledge in Vernaculum and Knowledge in the Curriculum : Continuity of Learning on Them
Search this article
Journal
-
- 臨床教育学研究 = Studies in clinical research on human development and education / 日本臨床教育学会 編
-
臨床教育学研究 = Studies in clinical research on human development and education / 日本臨床教育学会 編 2 75-89, 2014-04
群青社
- Tweet
Keywords
Details
-
- CRID
- 1520290884369004928
-
- NII Article ID
- 40020498020
-
- NII Book ID
- AA12538290
-
- ISSN
- 21864209
-
- NDL BIB ID
- 026504908
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN