- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Knowledge Graph Search feature is available on CiNii Labs
- 【Updated on June 30, 2025】Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
特別講演 生成AI、ファン育成、カスタマーサクセス 超採用難時代の「経営貢献する組織」の要諦
Bibliographic Information
- Other Title
-
- トクベツ コウエン セイセイ AI 、 ファン イクセイ 、 カスタマーサクセス チョウサイヨウナン ジダイ ノ 「 ケイエイ コウケン スル ソシキ 」 ノ ヨウテイ
- コールセンター/CRM デモ&コンファレンス 2023 in大阪 誌上レビュー
- コールセンター/CRM デモ&コンファレンス 2023 in オオサカ シジョウ レビュー
Search this article
Journal
-
- Call center Japan = 月刊コールセンタージャパン : 戦略的カスタマーサービス実践のための情報誌
-
Call center Japan = 月刊コールセンタージャパン : 戦略的カスタマーサービス実践のための情報誌 26 (8), 85-87, 2023-08
東京 : リックテレコム