生徒はどのように歴史的ナラティブを構築するか : 生徒による多元的な歴史解釈の支援に向けて
Bibliographic Information
- Other Title
-
- セイト ワ ドノ ヨウ ニ レキシテキ ナラティブ オ コウチク スル カ : セイト ニ ヨル タゲンテキ ナ レキシ カイシャク ノ シエン ニ ムケテ
- How students construct historical narratives? : Toward supporting students' pluralistic interpretation of history
Search this article
Journal
-
- 日本教科教育学会誌 = The bulletin of Japanese curriculum research and development
-
日本教科教育学会誌 = The bulletin of Japanese curriculum research and development 46 (2), 61-74, 2023
東広島 : 日本教科教育学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520297836111764608
-
- NII Book ID
- AN00247430
-
- ISSN
- 02880334
-
- NDL BIB ID
- 033104761
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL