- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Knowledge Graph Search feature is available on CiNii Labs
- 【Updated on June 30, 2025】Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
サービスにおける事前期待の生成と顧客満足の向上
Bibliographic Information
- Other Title
-
- サービス ニ オケル ジゼン キタイ ノ セイセイ ト コキャク マンゾク ノ コウジョウ
- Managing Customer Expectations in Service
Search this article
Journal
-
- 広報研究 = Corporate communication studies / 学会誌委員会 編
-
広報研究 = Corporate communication studies / 学会誌委員会 編 (20), 52-65, 2016-03
東京 : 日本広報学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572357684338944
-
- NII Article ID
- 40020786762
-
- NII Book ID
- AA11236605
-
- ISSN
- 13431390
-
- NDL BIB ID
- 027238029
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles