- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Automatic Translation feature is available on CiNii Labs
- Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
Bibliographic Information
- Other Title
-
- コキャク キテン ノ ケイエイ カイカク(vol.4)ダイ4 ノ フレームワーク 「 コキャク センリャク(WHO&WHAT)」 ダレ ニ ナニ オ テイキョウ スル カ オ ミキワメル
- 顧客起点の経営改革:誰に何を提供するかを見極める:vol.4 第4のフレームワーク「顧客戦略(WHO&WHAT)」
Search this article
Description
今回はすべての戦略の上位概念として、誰にどのような価値を提供するのかという「顧客戦略(WHO&WHAT)」フレームワークを紹介。ケースとして、一人の顧客の心理を捉えて顧客戦略とし、大きく売り上げを伸ばした化粧水を取り上げ、顧客戦略の立案とその実践を解説する。
Journal
-
- 日経ビジネス = Nikkei business
-
日経ビジネス = Nikkei business (2105), 82-85, 2021-08-30
東京 : 日経BP
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572360079447296
-
- NII Article ID
- 40022662212
-
- NII Book ID
- AN00360444
-
- ISSN
- 00290491
-
- NDL BIB ID
- 031633324
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- Nikkei BP
- CiNii Articles