学校教育における「多様性」と「統一性」の折衷点に関する一考察 : 南アフリカ共和国西ケープ州の教育省行政官と学校教員の認識を事例として

Open Access

Bibliographic Information

Other Title
  • ガッコウ キョウイク ニ オケル 「 タヨウセイ 」 ト 「 トウイツセイ 」 ノ セッチュウテン ニ カンスル イチ コウサツ : ミナミアフリカ キョウワコク ニシケープシュウ ノ キョウイクショウ ギョウセイカン ト ガッコウ キョウイン ノ ニンシキ オ ジレイ ト シテ
  • A Discussion on Compromises Between "Diversity" and "Unity" in School Education : A Case Study of Perceptions of an Education Department Official and School Teachers in the Western Cape Province of the Republic of South Africa

Search this article

Journal

Related Projects

See more

Details

  • CRID
    1520572433073134720
  • NII Article ID
    40022809794
  • NII Book ID
    AN00056578
  • ISSN
    03873161
  • NDL BIB ID
    031947023
  • Text Lang
    ja
  • NDL Source Classification
    • ZF1(教育)
  • Data Source
    • NDL
    • CiNii Articles
    • KAKEN

Report a problem

Back to top