成績評価の難易度と形成的評価が受講生の学習に与える影響--初年次学生と上回生での比較
Bibliographic Information
- Other Title
-
- セイセキ ヒョウカ ノ ナンイド ト ケイセイテキ ヒョウカ ガ ジュコウセイ ノ ガクシュウ ニ アタエル エイキョウ ショネンジ ガクセイ ト ジョウカイセイ デノ ヒカク
- What are the effects of rigorous grading and formative evaluation on students' learning?
Search this article
Journal
-
- 大学教育学会誌 = Journal of Japan Association for College and University Education / 「大学教育学会誌」編集委員会 編
-
大学教育学会誌 = Journal of Japan Association for College and University Education / 「大学教育学会誌」編集委員会 編 30 (2), 113-119, 2008-11
相模原 : 大学教育学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853833227375104
-
- NII Article ID
- 40016356684
-
- NII Book ID
- AA1116995X
-
- ISSN
- 13442449
-
- NDL BIB ID
- 9725621
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles
- KAKEN