ビジネスプロセス管理ツールを用いた多層型ヘルプデスク設計・運用による全国規模の患者向け診療情報共有サービスの問い合わせ対応業務の効率化
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- ビジネスプロセス カンリ ツール オ モチイタ タソウガタ ヘルプデスク セッケイ ・ ウンヨウ ニ ヨル ゼンコク キボ ノ カンジャ ムケ シンリョウ ジョウホウ キョウユウ サービス ノ トイアワセ タイオウ ギョウム ノ コウリツカ
- Design and operation of multi-layered help desk using business process management tool to improve inquiry correspondence of a nationwide clinical information sharing service for patients
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- 日本遠隔医療学会雑誌 = Japanese journal of telemedicine and telecare / 日本遠隔医療学会 編
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日本遠隔医療学会雑誌 = Japanese journal of telemedicine and telecare / 日本遠隔医療学会 編 16 (2), 88-95, 2020-12
日本遠隔医療学会