ビジネスプロセス管理ツールを用いた多層型ヘルプデスク設計・運用による全国規模の患者向け診療情報共有サービスの問い合わせ対応業務の効率化
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ビジネスプロセス カンリ ツール オ モチイタ タソウガタ ヘルプデスク セッケイ ・ ウンヨウ ニ ヨル ゼンコク キボ ノ カンジャ ムケ シンリョウ ジョウホウ キョウユウ サービス ノ トイアワセ タイオウ ギョウム ノ コウリツカ
- Design and operation of multi-layered help desk using business process management tool to improve inquiry correspondence of a nationwide clinical information sharing service for patients
Search this article
Journal
-
- 日本遠隔医療学会雑誌 = Japanese journal of telemedicine and telecare / 日本遠隔医療学会 編
-
日本遠隔医療学会雑誌 = Japanese journal of telemedicine and telecare / 日本遠隔医療学会 編 16 (2), 88-95, 2020-12
[松本] : 日本遠隔医療学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1521136281111017088
-
- NII Article ID
- 40022455892
-
- NII Book ID
- AA12325358
-
- ISSN
- 1880800X
-
- NDL BIB ID
- 031232039
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZS7(科学技術--医学)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles